1. joulukuuta 2014

JOULUKALENTERI - LUUKKU 1

Joulukuun ensimmäinen päivä ♥ vaikka ulkona ei ole lunta niin kyllä tuo pakkanen kertoo, että talvihan se jo on. Koska sisällä saa viettää kunnolla aikaa laitellen joulukotia viimeistään nyt niin ensimmäisestä luukusta paljastuukin musiikkia. Tässä olisi joitakin biisejä mun tämän hetkiseltä soittolistalta, mutta jos kokonaisuudessaan haluatte tietää mitä kuuntelen niin kuunnelkaa päivittäin ylex:ää niin siellä se mun soittolista oikeastaan on :D ihanaa maanantaita, löytyykö listalta mitään teille hyviä biisejä ?

Elias Kaskinen - Aina minä jään

Jari Sillanpää - Sinä ansaitset kultaa

Uniikki - Ota selfie

Robin - Paperilennokki


One Direction - Steal my girl

Olly Murs - Wrapped up

Kasmir - Iholla


Janne Orden - Tuhatta


TCT - Rammaa

Paperi T - Sä jätät jäljen

Mikael Gabriel - Älä herätä mua unesta

Jeremy Folderol - We are forever

2 kommenttia:

  1. Jeeeee, tää on kiva idea tää joulukalenteri! :] Vitsi mun lemppareihin kuuluu niin moni näistä biiseistä<3!! :-* Tulispa jo lunta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtava kuulla, mietin pitkään että jaksaakohan kukaan enää innostua tästä, mutta näköjään joo vielä :) hih meiltä löytyy myös siis samaa musiikkimakua ;)

      Poista