20. helmikuuta 2015

FRIDAY THOUGHTS


Pitkästä aikaa. Ootte osa varmasti huomannut, että kun on hetken poissa kirjoittamasta niin aloittaminen on aina hankalaa. En oikein tiedä mistä aloittaa tätä, niin paljon on mielessä. Mulla on jo pitkään ollut todella kömpelö olo, itkeä vai nauraa. Mun terveys on reistaillut tässä muutaman viikon aikana vähän liian tiuhaan; migreeni, maha kivut ja tällä hetkellä hieman tulehtunut silmä. Särkylääkkeitä oon saanut syödä kourallisia, yöt nukun todella huonosti, maha kouristelee ja väsymys painaa päälle. Tiedättekö sen fiiliksen kun ei vaan jaksais tätä kipua enää mutta on vaan pakko, ei kuitenkaan anna periksi.

Ystävänpäivän sain viettää ihan mahtavassa seurassa, pitää hauskaa ja nauttia, laittauduttiin, lähettiin ulos, valvottiin aamun pikkutunneille saakka, näin ihmisiä, sain jutella, olla ilman huolen häivää. Sillon mulla oli pitkästä aikaa sellanen olo, että tässä se on; se mitä mä haluan mun elämältä ! En tarkota, että haluan juoda jatkuvasti vaan sitä, että saan nauttia, elää ja olla. Mun arki on tosi tylsää, ei mulle tapahdu mitään. Mun jokaikinen päivä menee täysin samalla kaavalla, oon tosi paljon yksin, koska ei oo kauheesti aikaa mennä kodin ja työpaikan väliltä mihinkään muualle. Tää tietysti tuo sen, että niistä pienistä hyvistä hetkistä osaa nauttia, mutta kun mä haluisin nauttia niistä hyvistä asioista vähän useammin kuin vaan pari kertaa kuussa.


Mä kuitenkin sisimmissäni tiedän, että tää on joku ohimenevä vaihe, kaikki kääntyy vielä hyväksi. Tää jatkuva sairastelu aiheuttaa väsymystä, väsymys aiheuttaa kaikki negatiiviset ajatukset ja kierre vaan jatkuu ja jatkuu... Haluaisin vaan niin kovasti saada enemmän aikaa, aikaa tehdä myös muutakin kun töitä ja pestä pyykkiä.

Oon mä yrittänyt piristää itteeni jotenkin; ostin uudet kengät ja punasta huulipunaa pitkästä aikaa. Yks mun hyvistä kavereista tulee viikon päästä Tampereelle ja me otetaan koko viikonlopusta ilo irti ♥ Kaiken tän negatiivisuuden keskellä mä luen teidän blogeja ja yritän nähdä sen, että monella muullakin on kiirettä ja stressiä, en ole taaskaan ainoa. Tällästä tää elämä toisinaan on; piikkiaidan läpi tarpomista. Blogissa oon ollut vaisumpi tuon kameran puuttumisen takia, uusi objektiivi on jo tilattu mutta en tosiaankaan tiedä että millon se mahtaa tulla. Voihan sitä näköjään kuitenkin kuvata paljon muutakin kun on puhelin...

Sellasia fiiliksiä tähän perjantaihin. Nyt mä skarppaan myös tän kirjottamisen kanssa. Ihanaa viikonloppua kaikille :)

16 kommenttia:

  1. Elämä on kyllä välillä tylsempää ja tuntuu että kaikki vastoinkäymisetkin tulee aina samaan aikaan.. Ystävien seura kyllä piristää niin paljon ja niistä hetkistä pitää nauttia täysillä <3 Paljon tsemppiä sinne, sitä me kaikki tarvitaan välillä kunnes taas helpottaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna ihanan piristävästä kommentista, sait hymyn huulille <3 ystävien seura tosiaan piristää ja niistä hetkistä on nautittava :)

      Poista
  2. Onpa kivoja kuvia susta! :) Paljon rentoutunutta fiilistä sinne <3 Kyllä se stressi siitä helpottaa, yrität vaan ottaa vielä enemmän omaa aikaa ja läheisten kanssa vietettyä aikaa :) Välillä tulee niitä kiireisempiä ja stressaavampia aikoja, mut niistä on onneks suunta vaan ylöspäin! Kevään tulokin alkaa kohta helpottaa fiilistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti Katri, ihanan piristävä kommentti <3 eiköhän tää tästä taas pian helpota, ainakin sai purkaa ajatuksia tän postauksen muodossa :) stressaava elämänvaihe vie paljon voimia ja sairastelut siihen päälle oikein kruunaa tän kaiken, mutta tälläset ihanat sanat auttaa heti jaksamaan paremmin :)

      Poista
  3. Miullakin on ollut tosi saamaton olo, mutta oon yrittänyt kehitellä kaikkea pientä kivaa olon piristämiseksi - Disney-elokuvien kattominen on ihan parasta. :D Tsemppiä, kyllä se kohta helpottaa!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ei olla siis ainoita, vertaistukea löytyi heti ;) Disney-leffat on kyllä todella "aivot narikkaan" leffoja ja aina yhtä ihania, täytyypä kokeilla tuota seuraavana rentoutumiskeinona ! Kiitos kovasti :)

      Poista
  4. Huonompien elämänvaiheiden jälkeen sitä arvosta kyllä niitä parempia elämänvaiheita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinhän se menee, kiitos kovasti tästä kommentista <3

      Poista
  5. Pystyn kyllä hyvin samaistumaan sinuun, sillä itselläkin oli ihan vähän aikaa sitten juuri tuo sama tunne, että päivät tuntuivat ihan samanlaisilta ja olin sen takia todella väsynyt ja jopa turhautunut. Nyt kuitenkin on jo paljon parempi mieli ja toivottavasti sinullakin pian helpottaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kun laitoit tän kommentin tulemaan, ei tosiaan olla tälläisissä elämäntilanteissa yksin ja ne menee ohi ajan kanssa :) kiitos kovasti, tää kommentti antoi paljon tsemppiä eteenpäin <3

      Poista
  6. Tosi ihania kuvia sun blogissa, muutenkin vaikutat tosi pirteältä ja ihanalta ihmiseltä :-) <3

    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Hei sie <3 jos meinaat tarttua blogijaasteeseen jonka linkitin aiemmin niin laitathan mulle sit osotetiedot spostiin niin saan laitettua ylläriä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartuinkin haasteeseen, kiitos ihana ♥ laittelen kohta sähköpostia sulle !

      Poista
  8. Hei rakkauspakkaus, mä niin tiiän ton jatkuvan sairastelemisen tunteen.. :( Mutta niinkun sanoit, niin kaikki tää on vaan väliaikasta!♥ Usko pois, sulla tulee oleen paljon kaikkea kivaa tulevaisuudessa :) Elämän on pakko välillä heijata moneen suuntaan, muuten kaikki tuntuis liian tylsälle ;) Oot rakas♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥♥ sä oot ihana ja rakas yhtä aikaa ! Oon sanaton näistä sun kommenteista, kiitos että piristät mun mieltä :) Niin kuin tänään puhuttiin niin kaikella on tarkoituksensa ja kyl se siitä vielä joku päivä muuttuu hyväks, tää on nyt tällänen välivaihe :)

      Poista