10. helmikuuta 2015

VIIME PÄIVÄT


Ihan ensimmäisenä pahoittelen kuvien laatua, ne on puhelimella otettuja. Järjestelmäkameran objektiivi on nyt viikon verran ollut rikki ja saan ostettua uuden vasta ensi viikolla, joten siihen saakka on pärjättävä näin. Hirvee hinku päästä tekeen kaikkia kivoja juttuja tänne on suuri, mutta mä jätän niitä sitten sinne kun saan kuvailtua kunnolla. Jotta blogi ei nyt viettäisi mitään hiljaiseloa niin päivittelen nyt kuitenkin vähän kuulumisia.

Työpaikan ikkunasta on saanut oikein kunnolla fiilistellä tulevaa kevättä ja tuota ihanaa auringonpaistetta, voi miten päivätkin menee niin nopeesti kun on kiva fiilis. Autoin työkaveria tekemään sille facebookin ( tähän väliin laittaisin sellaisen apina hymiön, joka pitää käsiä silmien edessä :D ) ja se ihana kävi ostamassa mulle sitten kukkia kiitokseks. Hän ois ostanut kuulemma suklaata, mutta tietää mun herkkulakon ;) tuli niin keväinen fiilis noista.


Mulla oli pitkästä aikaa sunnuntaina vapaapäivä, joten lauantai iltana otettiin vähän arjesta ilo irti ja olo oli myös sen mukainen seuraavana päivänä. Oli ihana nukkua pitkään, siivoilla rauhassa ja käydä päivällä moikkaamassa Emiliaa, kunnon jutustelu kahvien kera pelasti tuon päänsärky päivän ! Kyllä mä oon vaan niin oppinut viime aikoina ottamaan noista vähäisistäkin vapaista kaiken ilon irti; nään kavereita, nukun pitkään, syön jotain hyvää ruokaa ja hyvällä omallatunnolla istuskelen sohvalla katsomassa netistä ohjelmia. Noiden jälkeen kyllä jaksaa taas mennä eteenpäin.

Halusin tulla tähän väliin jättämään pikaiset moikat teille ja lähteä tästä nukkumaan. Kyllä tuolla nykyisellä kameralla pystyy saamaan ihan hyviä kuvia kunhan kuvailee päivänvalossa... Ehkä mä kestän tän hetken, bloggaajan suuri ongelma kun kunnon kamera ei toimi ;D


4 kommenttia:

  1. Tämä helmikuussa yllättänyt kevät on kyllä ollut ihan virkistävää. :) Vaikka onhan se hassua, kun normaalisti helmikuussa on pakkaset pahimmillaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo on kyllä, mutta otetaan tästä kyllä niin ilo nyt irti :) mä ainakin rakastan tota aurinkoa ihan älyttömästi, huomaa olevansa heti paljon virkeempi !

      Poista
  2. Voi ei, kamera on kyllä bloggaajalle niin tärkeä että voin hyvin kuvitella miltä tuntuu olla ilman! Ihanan kuuloinen vapaapäivä sulla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, onneksi kuitenkin saan ensi viikolla uuden objektiivin niin alkaa taas kuvaaminen luonnistua paremmin :)

      Poista