18. toukokuuta 2016

LÖYTYYKÖ SULTA SNAPCHAT?


Vielä hetki sitten mä halusin pitää tuon oman snapchatin täysin yksityisenä, jotta se säilyisi vain kavereiden keskuudessa mutta tuo sovellus on kyllä yleistynyt ihan hujauksessa; jopa mun isä joka ei ikinä ymmärrä näistä jutuista mitään sai pienen tukiopetuksen snapchatin käytöstä ja tais vähän päästä jyvälle ;) Mä seuraan myös niin monia julkkiksia ja bloggaajia kaverien lisäksi tuolla, että mahdoton sitä on enää niin kauheen yksityisenä pitää.

Mä kulutan varmaan suurimman osan illasta aina käyden läpi muiden mystorit, erityisesti mä aina tykkään kattoo muiden bloggaajien juttuja. Ois ihana löytää teitä lukijoita tai bloggaajia lisää tuon sovelluksen takaa, joten kommentoihan oma snapchatti tohon alemmas, jos sellainen löytyy. Mua voi seurata siellä nimellä @mila-emilia! Löytyykö sieltä snäpin suurkuluttajia? ;)

16 kommenttia:

  1. mä oon taas täällä reissun päällä innostunut snäppäilemään enemmän, mut välillä menee aina pari päivää etten ees tajua lisäillä mitään mystoryjä :D mäkin tykkään seurailla just varsinkin bloggaajia ja joiltain tulee niin luonnollisesti sellaset höpöttelyvideot snapchattiinkin, mä en oo jotenkin vielä osannu sellasia kuvailla! mun nimimerkki snapchatissä on millamarinak! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mulla on toi ihan sama, että aina ei vaan muista mutta ehkä se on ihan hyvä välillä :D Niimpä, just sellasten videot on parhaita, ehkä sitä joskus itekkin uskaltais, haha! Kiitos, pääsen seuraamaan vihdoin myös sua ♥

      Poista
  2. Hei olipa kivoi snäppi-kuvia! :)) Näistä kuvista vois tehdä useemminkin postausta meille, jotka ei snapchattia käytä ;) Oon monesti itekin miettinyt, et pitäiskö toi tehdä, mutta en oo vielä toistaseks tehnyt... Hmmm, saa nähdä jos joku päivä innostun :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri ja hyvä idea; vois laitella myös tänne blogiin näitä kuvia aina tasasesti, sinne tulee myös päiviteltyä sellasiakin juttuja mitkä ei koskaan päädy mihinkään muualle :) Mä pohdin kans ensin pitkään, mutta sit kun tein ni jäin ihan koukkuun! Ehkä säkin innostut vielä ;)

      Poista
  3. Hei kiva että pääsen vihdoin seurailemaan siuta myös snäpissä! :)) Miusta on tullut sen suurkuluttaja ja miut löytää nimimerkillä annnnukk! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, et tulit jättään sun nimimerkin :) Oon myös niin snapchatin lumoissa, että sen parissa vierähtää helposti tunti jos toinen :D Pääsen seuraileen myös sua ;)

      Poista
  4. Mäkin oon pikkuhljaa alkanut koukuttumaan snäpistä ja siellä kyllä tulee usein seurailtua muiden tekemisiä! :D kävinkin lisäilemässä sut jo mun snäppilistalle! Mut sieltä löytää nimimerkillä vipuzzi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vaan niin hyvä paikka päästä vähän kurkkimaan muitten elämää, haha ;) Lisäilin myös sut siellä ♥

      Poista
  5. Mun snäppi taitaaki olla jo tiedossa ;) PS ikävä vaimoo<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä just ja just muistan sen ;) Ikävä mun matkaajaa, onneks oot kohta takasi ♥

      Poista
  6. Ihania kuvia! :-) Oon huomannut että snäpin käyttö itselläni kyllä lisääntyy pikkuhiljaa koko ajan, siinä sovelluksessa vaan on sitä jotain! :D

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janna ♥ Siellä on vaan niin helppo päästä seuraamaan muitten elämää, ehkä se on se ;) Niin koukuttava paikka!

      Poista
  7. Multa löytyy snapchat nimellä milla.marianna :) Oon nykyisin ihan koukussa tuohon sovellukseen, ja etenkin reissuista tulee snappailtua paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisäilin myös sut seurattaviin :) Toi on kyllä koukuttava paikka! Oi, sun snäppäilyt kuulostaa kyl hyvälle :)

      Poista
  8. Mut löytää sieltä nimellä @sophkittycat, käynkin heti lisäilemässä sut listalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sut on myös lisäilty listalle ja ihania juttuja sulle siellä :-*

      Poista